Dienstag, 3. September 2013

leute aus der meute vol.8 - marsh melo



 es freut mich ihnen die von vielen männern umworbene marsh-melo präsentieren zu dürfen:

Gummitwist oder hula hoop?
Bim Gummitwist hüpfe zum Soundtrack vo de Gummibärchen – Bande….good old days..

Benenne die wochentage nach berühmten männern und erklär dich ein bisschen?
Mäntig: de tag chönt mer überspringe, wie de Peer Steinbrück
Zischtig: weiss nöd rächt wasi vo dem tag halte...wie bim Ben Stiller..ich de Film jez luschtig gsi oder nöd?! Bin nöd sicher..naja, immerhin isch nüm Mäntig =)
Mittwuch: …mitti  Wuche isch scho mal öbis ..wie d‘Jennifer Lawrence…e super Schauspielerin wo’s aber nonig ganz zu de Grosse gschafft hät…wiiter so…(oops, stell grad fescht sie isch wieblich ;))
Donnschtig: yeah, morn isch scho Friitig…Party Stimmig chunt langsam uuf zum sound vom Wiz Khalifa
Friitig: thank god it’s Friday…es git nüd über en gmüetliche Abig nachere stränge Wuche mit eme geniale Film vom Leo di Caprio
Samstig: de beschtig tag vo de Wuche für de beschti Schauspier siet langem…Morgan Freemann, weltklass
Sunntig: de Sunntig ghört ganz klar zum Will Smith,…en ma mit Herz und eme fräche Charme ;)

Welches sind deine absoluten lieblingsfilme?
Zu mine Liebligsfilme zählt spontan mal sicher de alt Klassiker „Shawshank Redemption“ vom Morgen Freemann…genial  findi ebefalls Shutter Island und Inception mitem Leo

Flip flops oder stiefel?
D Flip Flops montiert, en Drink i de Hand und gueti Gsellschaft….d Welt isch in Ording….das ganze am liebste miteme paradisische Panorama…

Wo hast du ein solch paradiesisches panorama schon erlebt?
Im Paradies han ich mich uf „Gili Island“ gfühlt, das isch e chlini Inselgruppe näbed Bali…en wunderschöne Ort mit em schönste Strand...das würdi  jedem wiiterempfehle

Wenn du für einen tag ein mann wärst, wie sähe dein tagesablauf aus?
Hhm…schwierig, die versaute Sache chani ja chum benänne i dem Blog…ich glaub ich würs eifach mal gnüsse ufeme öffentliche Klo im stah z pinkle z‘chönne =)
Nun ja dieser vorteil ist nicht von der hand zu weisen J

wenn du einen hund hättest, welchen trick würdest du ihm beibringen wollen?
Han mal en you tube clib gseh wo eme Hund bii bracht worde isch sich zschäme nachdem er puupst hät….das isch ächt en Brüller gsi….wür das gern probiere…ich frög mich nur wieviel mal ich das sälber muess vorzeige demit er’s nacher au macht?!

tango oder salsa?
En  heisse Tango Argentino...ganz nach mim Vorbild J

Wenn du splitternackt in schottischen hügellandschaften einen hang hinunterrennen müsstest, was würdest du voller inbrunst rausbrüllen?
…jabaaadabaduuu!!….oh damn, ich hoff ich chume rächts näbed dem Stachelbeer-Struuch verbii :-S

Wie könnte ein mann dich mit einer gartenschaufel verführen?
Evtl. mit eme ganz ganz starche Schnaps ?! :-D

Breit gebaut oder breit und versaut?
Am liebste breit gebaut UND ganz versaut

Wenn dein leben eine orte wäre, wie würde die aussehen?
ich liebes neui Länder und Kulture kenne zlerne…aber ganz ehrlich gseid find ich d schwiiz zimmlich genials Land zum drin ufwachse und zläbe….d Stärchene wie Zuverlässigkeit, Souveränität und Weltoffeheit, das sind Qualitäte wo ich au gern imene Mänsch finde….demfall gsehts nach Eiger, Mönch und Jungfrau uus

scheisse ich wollte fragen wenn dein leben eine torte wäre haha naja deine antwort ist auch ganz gut J
Oooh ach so „Torte“..:-D…ufjedefall eini mit übermässig viel Schoggi, Caramel und am liebschte no mit Marshmallow druf…mmmhmm..umso süesser umso besser

Schmetterlinge im bauch oder schmetterlingsbauch?
Tönt beides ungsund :-S

Was bedeutet vertrauen zu einem partner?
Vertrauen ist die Währung, in der gezahlt wird!

Rückenmark oder marktlücken?
Rückenmarkt,  Marktlücken, Parklücken, Erdbeeren pflücken, Stechmücken….was isch nomal d Frag gsi?

Beende folgende Sätze:

Wer sich lange duscht, den erwartet ein süsses Ende
Tausend worte sagen mehr als, …1 Bild….oder umgekehrt?!
Besser umarmen als ein tintenfisch kann nur ..das eigene Mami

Merci!! Hast du noch ein tipp wie man sich nach zuviel arbeit abreagieren kann?
En neue Arbetgeber sueche wo d‘ Work-Life-Balance ganz hoch im Kurs staht ..haha….nei viel Sport, gueti und ufgstellti Fründe sueche und han ghört das Schoggi au glücklich macht :-D

Merc i het sehr spass gmacht!!

 marsh-melo fügt ihrem interview folgendes bild an:



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen